måndag 20 april 2015

Sommarlistan

Åsa Fredriksson, suppleant i Barnlängtans styrelse, delar med sig av 10 saker som hon tänker göra under tiden som hon väntar på att kliniken ska öppna igen i augusti:

1. Äta ostar, insjöfisk och allt annat som man inte bör som gravid.
2. Bada på "diverse" olika ställen. (ingen fara för underlivsinfektioner när man inte är gravid!).
3. Dricka kaffe och alkohol precis som jag vill!
4. Måla med läskigt stinkande färger utan minsta oro.
5. Njuta av sex.
6. Samla (sol) energi inför höstens fertilitetsövningar.
7. Lyfta svintunga saker (bara för att jag kan!).
8. Starta ett hälsosammare liv. På 3 månader kan man skapa en ny vana!
9. Träna så hårt jag känner för utan att oroa mig för eventuell graviditet.
10. Öva mig på att tänka positivt... 2016 SKA bli ett bebisår - så det så!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.